The Open fornyer sig

Press-Release_Branded-Open-Image-18thThe Open er verdens ældste major, men derfor skal man jo alligevel følge med tiden og forny sig.
Fornyelsen består af en ny brand identitet med et nyt logo, og er udviklet af de to engelske bureauer teamup og Designwerk.
Nyt_TheOpen_logo– The Open har haft en enorm succes i mere end 150 år, og ved at styrke vores brand hjælper det os til fortsat at vokse over de kommende årtier. Vi tror på, at vores nye branding vil reflektere en udvidet oplevelse for de millioner af golffans, der følger The Open, siger R&A direktøren Peter Dawson i en pressemeddelelse.
Det nye logo er blot det tredje gennem tiderne
Omdrejningspunktet i den nye branding er et nyt logo, hvor trofæet, The Claret Jug, er placeret i O’et i The Open, som det ses ovenfor.
TheOpen_Gml-logoBilledet til højre brugte man fra 2003 – 2014, mens det sidste billede nedenfor viser logoet fra 1995 – 2002. Før 1995 havde turneringen ikke et egentligt logo, udover at The Claret Jug har været synonym for The Open.
TheOpen_logo_first
 
Billetsalg til The Open på St Andrews 2015
The Open 2015 spilles på St Andrews Old Course fra den 16. – 19. juli 2015. Det er åbnet for salg af billetter, og en voksenbillet til én af de fire turneringsdage koster £ 70 hvis man køber inden den 31. maj 2015, og derefter er prisen £ 80.
For voksne koster en ugebillet til alle dage £ 240 svarende til omkring kr. 2.275. Der er gratis adgang for børn under 16 år i følge med en voksen, og der er rabat til unge mellem 16 – 21 år.
Læs mere om billetpriserne og køb på www.theopen.com/tickets
Den første udgave af The Open blev spillet i 1860, og næste år spilles The Open for 144. gang.
Se The Opens nye hjemmeside på www.theopen.com