Ko fik straffeslag!

Lydia KoNå ja, overskriften var fristende, men den er nu helt rigtig.
Lydia Ko (verdens nr. 2) fik for nyligt ét straffeslag, hvilket Teetimes regelskribent har skrevet en blog om.
-> Læs hele bloggen her.
Kort fortalt så adresserede Ko bolden, hvorefter bolden flyttede sig. Eftersom der ikke lige var nogen udefrakommende faktorer (såsom vind), der kunne forklare boldens flytning, så måtte hun notere ét straffeslag og genplacere bolden.
-> Læs hele bloggen her.
Ko var sur på sig selv over episoden, men klarede sig alligevel i mål med en flot 68’er i første runde og sluttede endda på en delt andenplads kun ét slag efter vinderen.