Masters: Brombasse på markerings-mærke!

McDowell 2015US Masters er overstået og undervejs var der en pudsig lille regelepisode, som Teetimes regelskribent Brian Nygaard Oswald har skrevet en blog om.
-> LÆS BLOGGEN HER.
Kort fortalt:
Graeme McDowell spillede i søndagens runde ind på green og markerede sin bold, da en brombasse kom forbi og fandt det belejligt at sætte sig på boldmarkeringsmærket!
McDowell synes ikke det var i orden, så han forsøgte at vifte den væk. Det lykkedes… men samtidigt kom han også til at flytte bolden!
McDowell gav sig selv et straffeslag og gik videre. Senere fik han at vide, at han slet ikke skulle have en straf.
Læs bloggen og se, hvad det endte med.
-> LÆS BLOGGEN HER.